פתיחת תפריט
התקשר אלינו
כניסת תלמידים
רכישה
תלמידי תיכון
תלמידי משנה/אקסטרנים
כיתות לימוד
שיעורים פרטיים
תלמידים מספרים
3 יחידות
שאלון 182 (801)
שאלון 381 (802)
שאלון 382 (803)
נושאים לבגרות - 3 יחידות
תלמידים מספרים
4 יחידות
שאלון 481 (804)
שאלון 482 (805)
נושאים לבגרות - 4 יחידות
תלמידים מספרים
5 יחידות
שאלון 581 (806)
שאלון 582 (807)
נושאים לבגרות - 5 יחידות
תלמידים מספרים
מבחנים ומידע
יועץ הלימודים ומידע
טופסי בחינות משנים קודמות ופתרונות
בונוסים בבגרות במתמיטקה
המלצות של תלמידים
איך להצליח בבגרות במתמטיקה?
קצת עלינו
ייעוץ
1-700-700-893
צרו איתנו קשר
050
052
053
054
055
056
058
059
02
03
04
08
09
שלח
רכישת קורס | תלמידי תיכון
רכישת קורס | אקסטרני/משנה
מתמטיקה 5 יחידות התחילו בחינם
שאלון 807 | התחילו ללמוד בחינם
שאלון 806 | התחילו ללמוד בחינם
מתמטיקה 4 יחידות התחילו בחינם
שאלון 805 | התחילו ללמוד בחינם
שאלון 804 | התחילו ללמוד בחינם
מתמטיקה 3 התחילו בחינם
שאלון 803 | התחילו ללמוד בחינם
שאלון 802 | התחילו ללמוד בחינם
שאלון 801 | התחילו ללמוד בחינם
מרתון בגרות במתמטיקה
תלמידים מספרים
קוראל ואדר
5 יחידות
אני חושבת שלקורס בבגרות אונליין יש יתרונות עצומים על קורסים אחרים שמוצעים היום. למשל: המעקב הצמוד של המורה ובניית תכנית הלימוד, המאגר העצום של הסרטונים שכוללים שיעורים ותרגולים מבגרויות. 97 ב- 806 ו98 ב- 807!
מיכל פייר
5 יחידות
קיבלתי 94 בשאלון 806 ו-95 בשאלון 807 תודה רבה!
הגעתי מוכנה מאוד לבגרות תוך זמן קצר יחסית, דבר שמתאפשר רק בקורס מסוג זה. השיעורים ברורים מאוד ומועברים בצורה טובה ומקצועית, כל שאלה מקבלת תשובה באופן מיידי מצד המדריכים.
דניאל ברונשטיין
5 יחידות
אהלן דימה בפעם האחרונה! תודה רבה על הכל! הלך לי ממש טוב בבגרות ומצפה לציון מאוד גבוה! עזרתם לי מאוד ובסוף הגעתי הכי מוכן שאי פעם הייתי למבחן! תודה רב ולהתראות!
Previous item
Next item
דף הבית
>
שאלון 807 - 582 קיץ מועד מיוחד 2021 | בגרות אונליין
שאלון 807 - 582 קיץ מועד מיוחד 2021 | בגרות אונליין
להלן טופס שאלון מספר 807 (שאלון 582 במתכונת החדשה) במתמטיקה 5 יחידות לימוד מתוך בגרות קיץ מועד מיוחד 2021.
להרשמה לקורס במתמטיקה לתלמידי תיכון -
לחצו כאן
.
להרשמה לקורס במתמטיקה לתלמידים המשלימים את הבגרות -
לחצו כאן
.
למידע נוסף על הבגרות במתמטיקה -
לחצו כאן
.
>